I sommer kom ideen om GAGNER krypende og i august ble selskapet registrert som et splitter nytt konsulentselskap i Norge. Det er lite som er overlatt til tilfeldighetene hva gjelder GAGNER. Navnet kommer fra ordet “gagne” og er vårt moralske kompass. Det representerer selskapets mål og ambisjon om at det skal gagne.
Vi har lenge sett et behov hos kundene for sterkere forretningsforståelse fra markedsførings-bransjen og en mer helhetlig tilnærming til strategi, mål og implementering.
Men trenger vi egentlig flere konsulentselskap?
For oss er svaret enkelt – vi trenger et konsulentselskap som imøtekommer de nye kundekravene! Dermed ble GAGNER født.
Vi utfordrer status quo
I fremtiden tror vi det blir vanskeligere å lykkes for bedrifter, med et tøffere marked og økte krav fra kunder, inkludert EU’s bærekraftsdirektiv og forventninger fra yngre generasjoner. Strategi blir viktigere og vi må se helheten. En god markedsføringsstrategi er lite verdt dersom selskapets tjenester ikke er attraktive i markedet.
Derfor er vi en utfordrer i konsulentbransjen. Vi kommer fra markedsføringsbransjen og har lenge sett et behov hos kundene for sterkere forretningsforståelse og en helhetlig tilnærming til strategi og implementering. Vinnerne vil alltid være de som ligger i forkant, både hva gjelder innovative planer, men som også har evnen til å raskt, smidig og effektivt implementere. Det er vår klare visjon og det skal gagne kundene.
Så, hva skjer i 2024?
For oss i GAGNER er nedgangstid endringstid, og vi er klare for å vinne markedet sammen med kundene våre. Innovasjon er det beste vi vet. Vi elsker å søke ny lærdom, optimalisere og utfordre det etablerte og å prestere – og da må vi ut av komfortsonen. For det er nettopp utenfor komfortsonen at innovasjonen skjer.
Eventyret har så vidt startet. Vi skal fortsette å være lekne, dynamiske og annerledes. Vi skal skape vinnere.
Tusen takk til hver og en av dere som har fulgt oss på reisen og heiet oss frem. Vi ønsker dere alle et riktig godt nytt år og gleder oss til et spennende 2024.